By admin

0

Zastosowanie ulotek w reklamie

Categories : Usługi

Zastosowanie ulotek w reklamie wciąż jest niezwykle szerokie. To, czym jest ulotka nie trzeba nikomu tłumaczyć. To po prostu wydrukowany materiał reklamowy, który ma na celu dotarcie do jak największej grupy odbiorców. Na ulotkach zamieszczamy najczęściej informacje o firmie, produkcie lub usłudze. Jednak nie każdy zamyka się w tej definicji Jak jeszcze można wykorzystać ulotki? Ulotka jest wydrukiem o niewielkim formacie, może mieć różne kształty i wielkości, może być składana na różne sposoby. Właśnie te cechy ulotki sprawiają, że niektórzy wykorzystują ją naprawdę kreatywnie. Dla drukarni, w której zamawia się wydruk materiałów, raczej nie ma znaczenia, czy na papierze ma znaleźć się reklama Twojej firmy, czy na przykład instrukcja gry.

Zastosowanie ulotki jako instrukcji

Niewielkich rozmiarów wydruk w formie ulotki może pełnić funkcję nie tylko instrukcji gier. To świetnie rozwiązanie np. dla sklepów internetowych. Klienci doceniają kreatywność i z pewnością zachwyci ich instrukcja dołączona do zakupionego przedmiotu. W takim wypadku nie może być jednak standardowo i zdecydowanie przyda się odrobina humoru. Instrukcja może być dołączona do przedmiotu, który, wydawać by się mogło, wcale jej nie potrzebuje. W ten sposób można pokazać, że mamy dystans do tego, co robimy i że zależy nam, aby nasze usługi sprawiały radość klientowi. Taka forma reklamy zapewni również to, że marka zapadnie klientowi w pamięć.

fot. pixabaycom | cc0

Ulotka jako menu restauracji

Kolejną niecodzienną formą ulotki może być karta dań. Owszem, często spotykamy solidne, oprawione menu, posiadające zalaminowane kartki, jednak taki charakter nie pasuje do wszystkich punktów gastronomicznych, a przede wszystkim jest dosyć drogi. Dobrym rozwiązaniem może okazać się druk ulotek w formie menu. To świetny pomysł dla barów szybkiej obsługi, które nie kojarzą się z drogą, wykwintną kuchnią i powinny mieć spójny wizerunek. Często z tego typu menu korzystają pizzerie, a ulotki znajdują się zarówno w lokalu, jak i poza nim, umożliwiając dotarcie do szerszego grona klientów.

Ulotka — nie promocyjna, a informacyjna

Na wielu imprezach — biznesowych, kulturalnych, czy nawet rodzinnych (wesela) często znajdują się ulotki, zawierające np. rozkład imprezy. Dostaje je każdy z gości lub znajdują się w widocznym miejscu, by każdy miał do nich dostęp. To bardzo przydatne rozwiązanie na wielu imprezach szkoleniowych. Ulotka informacyjna może jednak z powodzeniem stać się mapką dojazdu, szczególnie jeżeli prowadzimy biznes lokalny i zależy nam, by dowiedziało się o nim jak najwięcej potencjalnych klientów.